NPF 2009!

Till att börja med www.tyrbo.se en blogg att räkna med nu när JAG DRAR PÅ SKOTERSEMESTER!!!

Ska nu i exakt denna stund packa och planera. 1 dag kvar.. Ska försöka lägga upp bilder jag med men den här bloggtjänsten verkar ha kass mobil..mobiltjänst? Vilka blir vi? Jo, Jag, Tomas"Svindlarn" Nyberg , Mattias" Sigge , Axel " Burström , Jörgen "ca 200kg,Lavinbjärn" , Tony " Apjägarn", Frans "Cornelis" Tyrbo, Johan "Okole" Bergman, Mats "Stam,Brillormen" , Magnus "Lill-stam", Fredrik "Frudde Höjdrädd" .

Kommer bli kanon..

Ps. För alla som bryr sig, jag ska låna en Summit 600. Av nyaste årsmodell. Kommer bli spännande och se hur länge den håller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0