Vardagsmysterier

  • Varför tar bryggaren en massa  vatten i moms när jag ska göra kaffe?!?!  Ska jag ha 4 att dricka måste jag koka 9.
  • Var tar den berömda sockan vägen i tvättmaskinen!? Har 3 udda nu...
  • Varför känns det alltid längre bort än det är hem,förutom när man ska hem från fjället?!
  • Hur kan folk tycka att Håkan Hellström är bra?! Kommentar  överflödig!
  • Förklara hur folk kan köpa Citroen? Ny som gammal, det är ju bara skit!?
  • Låg Fox Mulder och Scully med varandra?! Kommentar överflödig!
  • Varför blir det bara MER skit på tv, och MINDRE att se, ju FLER kanaler man har?!

Nu ska jag laga kyckling och wokgrönsaker.


Kommentarer
Postat av: Greken

# Som i alla portionsanvisningar anges det snarare småfågelportioner än Kim-portioner, plus att vattnet ofta når en hög temperatur och en del av det säkerligen dunstar bort. Förglöm inte heller att en del av vattnet stannar kvar i den fuktiga kaffesumpen (som jag tar för givet att du källsorterar.

# Skaka nån av de stora tröjorna så trillar den säkert ut, alternativt spåra vägen tillbaka från var du bar tvätten så ligger dem på vägen. Slutligen, kontrollera den nya hundens avföring.

# Oftast när du ska hem är du van sträckan och det går psykiskt lättare. När du åker "bort" har du oftast förväntan på något och då känns väntan, och sträckan, längre. Förutom när du ska hem från fjället förtsåss.

# Folk kan i allmänhet ha psykiska störningar.

# För att det är så roligt att säga Citroen, och för att man en gång för alla vill lära sig hur man stavar det.

# Nej, säkerligen inte. Det är både professionella och skulle aldrig låta sådant komma i vägen för arbetet.

# För att allt är en enda stor reklamkartell. There is no spoon. Kommer du ihåg The Matrix?

2009-01-20 @ 19:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0