Nu går en epok i graven..

Nu går en epok i graven.. Jag har flyttat runt William i Sverige mer än jag flyttat själv och andra kompisar tillsammans.

Från Hjo till lilla Villis. Där drar karln med sin familj runt till 3 olika hus (minst) och senast idag så bar jag kartonger och chefade upp verksamheten. William,Wille, Knutsson är en 30+åring i en 12 årings kropp. Han har spelat innebandy med mig i Vilhelmina och i Dorotea och karln är outtröttlig!  Jag tror till och med Wille fick harpest och blev inlagt som ett paket på lassa. När han kom tillbaka var han ännu lättare i kroppen och spelviljan blev nog tripplad i sjuksängen!

Det blev tyvärr inte någon golfbanefabrik,ingen möbelfabrik och ingen Fotbollskväll heller!

Wille, jag vet att vi inte träffades varje dag, men jag tror jag kommer sakna dig ändå, vettu grabben..

Men vem vet, kanske man får flytta dig en gång till ...?


 Ps. Boka in mig på gris och bockjakt. De vet du!!  


ÖKA KNUTSSON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0