Mr F7 har hittat tillbaka hem till Umeå

Nu har jag sålt skotern till vänner i Umeå. Tanken är att jag nu ska ha råd med allt annat jag vill ha och lägga pengar på hunden via kurser och träningsläger. Och billig var jag.. huvva....

Varför känns det inte som jag blivit 50.000 kr rikare, utan en skoter fattigare?

Sen jag var 16år och fick köra lagligt har jag haft 9,5 skotrar. Yamaha SS440, Polaris XCR440,Polaris XC600,Arctic cat ZL550,Arctic cat ZRT800,(nästan en F6),Polaris RMK900 151",Polaris RMK900 166",Yamaha FZ4T,Arctic cat F7. Jag tror det var alla.

Men det finns kanske ljus i tunneln.. Har kanske en Panter Lång på G. En klassiker...




För övrigt såg jag just att bilder som jag la in via mobilen i helgen  kom in några dagar senare. Mobiltjänsten på denna sida verkar inte vara helt hundra. Så det blev inte det livedrama som det var tänkt. Det slutade med att vi visslade fast Libro och for hem. Haren klarade sig igen. Men jävlar..nästa gång?

Kommentarer
Postat av: Petter riceman Risberg

SS440:n minns man ju! Det är ju tack vare den, en gasglad Kim Mårtensson, en förbannat sönderkörd led mellan saiwa och vattenreningsverket i vilhelmina samt det enorma baklyset som SS:n besitter, som Petter Risberg idag bara är 177 cm lång istället för dem något ståtligare 180 cm han kunnat vara!

2009-02-02 @ 16:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0