Mitt livs mest väntade samtal

Igårkväll ringde en god vän och pratade strunt ett tag. Sen gled samtalet in på att HAN SKA BLI FAR!
Men som vi har disskuterat dettta. Rätt tid i livet, rätt plats, rätt tjej...Rätt lön inte att förglömma. Nu verkar allt stämma för Lenny och Jessica?! Men ungens leveranstid är grovt räknat mitt i bästa jakten. Men som Lenny själv sa " När man är knullsugen vid Jul, då tänker man inte på jakt."  Grattis från mig och säkert alla andra. Som bonus kan man ju tillägga att David Sjösteth och Åsa också ska ha unge! Men han har då prickat lite bättre, det ska bli i sommar det..

Frågan för mig är ju nu: Ligger jag efter? Det är ju rätt många ungar som pluppar upp,eller ska man säga ur, runt mig nu.
Men jag känner i mitt djupaste själv att så inte är fallet. Jag är ju rätt dålig på planera sägs det ju, men är det någon plan jag har så är det den om jag och faderskap. En bra början är ju att växa upp och kunna torka sin egen röv innan man gör barn. Jag må säga att ha hundvalp är bra träning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0