Busfrö?!

Idag när jag kom hem från jobbet så hade Ila varit hemma ca en timme själv.  Hon måste fått en snilleblixt och trott att buren,som just nu är hennes säng, var en liten tuggleksak. I köket återfanns buren, men hennes täcke utstickandes från så gott som alla möjliga ställen. Det såg jävligt roligt ut. Självklart räckte inte den nya stora leksaken till riktigt, utan min toffla fick sätta livet till. Tofflor verkar vara jävligt goda. Emma tappade en av sina Crocs inatt också. Ila sände en vänstersko i strl 36 till eftervärlden.  Hon är ju trots allt en valp, så vad kan man begära? Mycket Skulle jag vilja säga, men man måste ta det lite pöö om pööööö....     PS. Idag drömde jag om en säck full med fåglar... Kom igen Ila, VÄX!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0