Ett och annat

Nu är det Onsdag kväll och jag ligger efter i mitt bloggande. Men vafan, jag är väl ingen Blondinbella som ska leva på det! Hörde på radion idag att Linda Skugge och Ebba Von Sydow hade ett  bloggbeaf. Kan något bli töntigare? Ja, det skulle möjligen vara Linda Rosings dateprogram. man vill ju bara spy på tv-utbudet ibland..

I Måndags försökte jag och Anders laga Xboxen igen. Efter några timmar gav jag upp och beställe ett nytt. Vila i frid.


I Söndags var jag och mina tjejer på första valpkursen. Mycket givande måste jag säga. Detaljer man säkert inte skulle tänkt på annars och tips som gör träningen lättare och även med säkerhet ger snabbare resultat. Ser fram emot resten av kursen. På tal om kurs. Jag har blivit erbjuden en plats hos en av sveriges mest framstående hundtränare. Amir Zand i Enköping. Jag funderar på att tacka ja, bara för att det kan vara en mycket rolig upplevelse att jaga (träna på att jaga) fasan med tvättäkta proffs. Det är tänkt att det ska bli av 4 augusti. Kan jag och Emma hälsa på min bror i Sthlm i samma sväng vore det kanonkul. Då kanske det blir av.    .........v 13 blir det kanske semester...

Fjället och fiske i helgen om vädret tillåter. Annars vettefan..

Ny favoritserie på 4an -  Lie To Me -  den får 4 av 5 bärs i betyg.


Nu blir det en semla och hemmagjord  bärshake.


Kommentarer
Postat av: Bror

Vi är borta på bröllop den åttonde augusti så ni får väl komma och jävlas helgen innan. Tänk på att det är Fridas syrra som varit inspelningsledare för Rosingsåpan så vakta din lilla tunga ;-)

2009-02-27 @ 10:53:25
Postat av: Grosshandlarn

Ändra det till ...... v13 ÄR det semester...

2009-03-01 @ 16:15:36
Postat av: Grosshandlarn

På tal om v13 så har bloggen tjuvstartat..www.tyrbo.se/npf2009/

2009-03-01 @ 17:09:55
URL: http://www.tyrbo.se/npf2009/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0