Blir det en bil i veckan?

Klicka för att se nästa bild

Turerna har varit många vad gäller Kim och bilar. Nu den senaste tiden har det pendlat mellan en gammal cheva,ny Navara,hyffsat ny mindre cheva,Passat eller helt enkelt ge fan i att byta. Men nu verkar det komma till vägs ände mitt lilla dilemma. Jag behåller BMW:n ett tag,ska bara fixa den lilla detaljen med växellådan, och köper en liten "slit och släng" bil. Jag har tidigare haft en Berlingo. Den är i det närmaste identisk med denna Pechåå Partner. De flesta småbilar av denna typ är i det närmaste identiska. Just denna har dock Dieselvärmare installerad redan vilket jag ser som en stor fördel då en eftermontering brukar kosta skjortan! Jag har redan en stor släpvagn och en bil med jäkligt bra komfort för långåkning. Så detta är nog den tråkigaste, och av samma anledningar, den bästa bil jag kan köpa i nuläget. Den är och har vad jag behöver, inget mer! Nu blir det en powernap i soffan framför American Cops innan träningen.    ....ska bara ställa klockan....

Kommentarer
Postat av: Svenne

Är mycket sugen på en liknande bil som slit och släng. En 4wd berlingo måste ju vara optimal. Mkt potent jaktbil, fast kanske lite dyr för det ändamålet bara.

2009-02-12 @ 23:54:11
Postat av: Svenne

Jag menar förstås Kangoo =)

2009-02-15 @ 20:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0